ОБЯВА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ИЗБОР НА ЗДРАВНИ МЕДИАТОРИ
В ОБЩИНА ЯКОРУДА
Община Якоруда обявява конкурс за избор на здравни медиатори, като необходимите документи за заемане на длъжността са:
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие от диплом за завършено средно образование;
- Заявление по образец.
Изисквания към кандидатите са:
- Диплом за завършено средно образование;
- Принадлежност към местната уязвима етническа общност;
- Познаването на здравните и социалните проблеми на общността;
- Комуникативни умения и компютърна грамотност.
Провеждането на конкурса ще бъде в рамките на един ден:
– Разглеждане на постъпилите документи от комисия назначена от Кмета на общината;
– Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.
Датата и часа за провеждането на конкурса ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.
Срок за подаване на документи:
От 11.01.2024 г. до 20.02.2024 г./включително/, от 08.00 часа до 17:00 часа.
Документите се подават на фронт офиса на Община Якоруда, находящ се на ул. „Васил Левски” № 1.
Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”
– Подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги;
– Посредничество между уязвимите групи и здравни и социални служби, придружаване;
– Работа със здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата;
– Подпомагане при попълване на различни документи;
– Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Автобиография европейски формат