ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ЛОГОПЕД

МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА

Програма „Развитие на човешките ресурси“

Проект BG05SFPR002-2.003-0045-C01 „Бъдеще за децата в община Якоруда”,

процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,  съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс

 

ОБЯВЛЕНИЕ

  Община Якоруда в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.003 -0045-C01 „Бъдеще за децата в община Якоруда“, по процедура BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,  съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ЛОГОПЕД“ – 1 лице на трудов договор при непълно работно време. Срок за работа –25 месеца.

  1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Логопед“:
  • Образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Бакалавър;
  • Специалност  – „Логопедия“, „Специална педагогика (логопедия)“, „Дефектология“
  • Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.

Допълнителни компетенции:

  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
  • Отлична комуникативност;
  • Да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
  • Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
  • Да притежават компютърна грамотност

Предимство:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
  • Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.

2.Необходими документи:

  1. Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1;
  2. Автобиография по образец – Приложение 2;
  3. Декларация по чл. 107а, ал. 1 от КТ – Приложение 3;
  4. Декларация по образец – Приложение 4;
  5. Декларация по образец – Приложение 5;
  6. Документ за самоличност (за справка);
  7. Копие на диплома за завършено образование;
  8. Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
  9. Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.

3. Описание на длъжността:

  1. Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  2. Извършва ефективна превенция, диагностика, терапия и консултации по отношение на комуникативните нарушения;
  3. Провежда корекционно-възпитателната работа с децата, като работи индивидуално и групово с тях;
  4. Изготвя речева карта на всеки представител на целевата група;
  5. Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  6. Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  7. Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  8. Предоставя логопедични услуги за деца;
  9. Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
  10. Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
  11. Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  12. Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
  1. Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
  2. Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  3. Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  1. Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
  1. Участва на периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  1. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.

Заявления за кандидатстване ще се приемат от 12.02.2024 г. до 29.02.2024 г. (вкл.) в деловодството на Общинска администрация гр. Якоруда, ул. „Васил Левски“ № 1/фронт-офиса/.

Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Якоруда  –  https://yakoruda.bg/

Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация – до 5 работни дни след срока за прием на документите.

Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация.

За повече информация:

Суат Кунгьова и Абибе Хаджисюлейман – ръководител и счетоводител на проекта,

гр. Якоруда, ул. „Васил Левски“ № 1

телефон за връзка: 07442/2639

   

МЕХМЕД ВАКЛЬОВ

Кмет на община Якоруда